Als er een duidelijk defect is, stuur ons dan een e-mail op klantenservice@stylefile.nl.


Voeg een foto van het defecte artikel bij de e-mail. En vergeet niet jouw klant- en factuurnummer te vermelden. (Als deze niet meer beschikbaar zijn, vermeld dan jouw volledige naam en adres).

Is de retourzending gratis?

Ja, het retourneren is gratis! En het is zo simpel als dit:


Vul het retourformulier volledig in en voeg het bij jouw originele retourpakket. Vul op dit retourformulier het aantal en de reden van retour in.


Het DHL-retourlabel kan je eenvoudig zelf aanmaken via de volgende link en aan de buitenkant van jouw retourzending bevestigen:


https://www.stylefile.nl/customer-service-returns.html


Joww retourzending wordt doorgaans binnen zeven werkdagen na ontvangst verwerkt. Als je al betaald hebt, wordt het bedrag teruggestort volgens de door jou gekozen betaalmethode.


Bewaar het ontvangstbewijs dat je ontvangt wanneer je jouw pakket inlevert. Dit is het bewijs van jouw retourzending en bevat ook het pakketnummer, zodat je het pakket kunt traceren in geval van problemen.