Vragen over de bestelling
Controleer de status van jouw bestelling in jouw klantenaccount (Mijn account > Mijn bestellingen). Status "Bestelling ontvangen" of "...
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:30 VORMITTAGS
Is de bestelling tot het einde toe afgewerkt? Heb je jouw e-mailadres wel juist ingevoerd? Vind je ook geen orderbevestiging in jouw spam-map? Je kan de...
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:30 VORMITTAGS
Zodra jouw pakket systematisch is geregistreerd, word je onmiddellijk per e-mail op de hoogte gebracht. Jouw retourzending wordt doorgaans binnen zeven ...
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:30 VORMITTAGS
Als jouw pakket niet bezorgd kon worden, bijvoorbeeld omdat het adres onjuist of onvolledig was of omdat jouw naam ontbrak op de brievenbus/het blad, dan wo...
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:30 VORMITTAGS
Je hebt verschillende mogelijkheden om jouw bestelling te betalen. Je kunt betalen met PayPal, PayPal Express, Amazon Pay, creditcard en ApplePay. Meer...
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:30 VORMITTAGS
Als jouw pakket beschadigd aankomt, heb je twee opties: 1) Je weigert jouw pakket in ontvangst te nemen. Dit wordt dan naar ons teruggestuurd als een re...
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:31 VORMITTAGS
Je ka kortingscodes krijgen via onze nieuwsbriefacties of door jou in te schrijven op onze nieuwsbrief. Houd er rekening mee dat je niet meerdere kortingsco...
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:31 VORMITTAGS
Wij kunnen de BTW niet langer aftrekken, aangezien wij nu in Zwitserland zijn geregistreerd voor belastingdoeleinden.
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:31 VORMITTAGS
Je kan altijd telefonisch bestellen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Wij kunnen jou een vooruitbetaling aanbieden. Als je via...
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:31 VORMITTAGS
Nee. Het land moet voor beide factuur- en leveradres hetzelfde zijn. Anders kunnen wij jouw bestelling niet verwerken.
Mi, 22 Jun, 2022 um 10:31 VORMITTAGS