Vragen over de bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Controleer de status van jouw bestelling in jouw klantenaccount (Mijn account > Mijn bestellingen). Status "Bestelling ontvangen" of "...
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:30 VORMITTAGS
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Is mijn bestelling ontvangen?
Is de bestelling tot het einde toe afgewerkt? Heb je jouw e-mailadres wel juist ingevoerd? Vind je ook geen orderbevestiging in jouw spam-map? Je kan de...
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:30 VORMITTAGS
Zijn mijn teruggezonden goederen aangekomen?
Zodra jouw pakket systematisch is geregistreerd, word je onmiddellijk per e-mail op de hoogte gebracht. Jouw retourzending wordt doorgaans binnen zeven ...
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:30 VORMITTAGS
Mijn pakje kon niet worden afgeleverd. Kan je mij de bestelling opnieuw toesturen?
Als jouw pakket niet bezorgd kon worden, bijvoorbeeld omdat het adres onjuist of onvolledig was of omdat jouw naam ontbrak op de brievenbus/het blad, dan wo...
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:30 VORMITTAGS
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je hebt verschillende mogelijkheden om jouw bestelling te betalen. Je kunt betalen met PayPal, PayPal Express, Amazon Pay, creditcard en ApplePay. Meer...
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:30 VORMITTAGS
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?
Als jouw pakket beschadigd aankomt, heb je twee opties: 1) Je weigert jouw pakket in ontvangst te nemen. Dit wordt dan naar ons teruggestuurd als een re...
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:31 VORMITTAGS
Wat is het verschil tussen een kortingscode en een cadeaubon?
Je ka kortingscodes krijgen via onze nieuwsbriefacties of door jou in te schrijven op onze nieuwsbrief. Houd er rekening mee dat je niet meerdere kortingsco...
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:31 VORMITTAGS
Ik wil het artikel bestellen en het in Zwitserland laten leveren. Kan je de BTW aftrekken?
Wij kunnen de BTW niet langer aftrekken, aangezien wij nu in Zwitserland zijn geregistreerd voor belastingdoeleinden.
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:31 VORMITTAGS
Hoe kan ik telefonisch bestellen?
Je kan altijd telefonisch bestellen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Wij kunnen jou een vooruitbetaling aanbieden. Als je via...
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:31 VORMITTAGS
Kunnen het bezorgadres en het factuuradres in verschillende landen liggen?
Nee. Het land moet voor beide factuur- en leveradres hetzelfde zijn. Anders kunnen wij jouw bestelling niet verwerken.
Mi, 22 Jun, 2022 at 10:31 VORMITTAGS